Gelieve tijdig (minstens 2 werkdagen vooraf, behalve overmacht)  te verwittigen wanneer u een afspraak niet kan nakomen of wanneer ze overbodig zou zijn .

Telefonisch kan dat van maandag tot donderdag in de voormiddag, tussen 10u en 11.30u. Maandag,woensdag en vrijdag kan het ook in de namiddag, tussen 14.30u en 17u.

Via de website kunnen afspraken tot 24 u vooraf worden geannuleerd.

Ook een telefonisch gemaakte afspraak kan online worden geannuleerd. Voorwaarden hiervoor: 

- OF u heeft al een login en paswoord van vroeger

- OF u hebt bij het maken van de afspraak een e-mailadres opgegeven EN u bent al eerder in de praktijk geweest, sedert de invoering van de elektronische identiteitskaarten. Dan is uw rijksregisternummer bij ons bekend en kan u hiermee aanmelden. U heeft een bevestigingsmail gekregen bij het maken van de afspraak. In deze mail staat een code, waarmee u de afspraak kan annuleren.

Op deze manier kunnen we op dat tijdstip nog iemand anders verderhelpen. 
Niet tijdig geannuleerde afspraken zullen worden aangerekend!