Opgelet
- Maak één afspraak per persoon die iets te vragen of te tonen heeft, zelfs al moet er iemand alleen maar even "een vlekje laten zien"! Zodoende heeft de dokter voldoende tijd voor eenieder en verloopt de raadpleging zo stipt mogelijk. Zonder afspraak wordt u NIET geholpen.

Wenst u aansluitende afspraken, dan zet u best de webpagina 2 maal open.

- Gelieve de afspraak te maken, een account aan te maken of in te loggen OP DE NAAM VAN DEGENE DIE ONDERZOCHT EN BEHANDELD GAAT WORDEN  (dus: niet op naam van de moeder als het over één van de kinderen gaat). U dient hiervoor de OFFICIELE naam en voornaam te gebruiken, zoals ze op de identiteitskaart staan en niet de roepnaam

- Vertegenwoordigers dienen telefonisch af te spreken! Zie praktische info en info consultaties...

- een afspraak kan je maken via een App op uw smartphone, zie#Apps

- Patiënten die reeds een dossier hebben bij ons, kunnen het makkelijkste inloggen met hun rijksregisternummer (zie hieronder). Dit werkt altijd, tenzij u geen elektronische identiteitskaart heeft laten inlezen en ook geen klever van het ziekenfonds met rijksregisternummer bij u had op raadpleging. 

- Nieuwe patiënten kunnen niet aanmelden met het rijksregisternummer. Zij kunnen alleen aanmelden met de eID of  door zelf een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken (kies hiervoor "ik heb nog geen account" en vul de gevraagde gegevens in)